نامه ( دل نوشته ) خانم سکینه جهانشاهی انبوهی به برادر شهیدش شهید علی جهانشاهی انبوهی بسم رب اشهدا و الصدیقین سلام برادر شهیدم , سلام لاله خونینم , سلام علی جانقراره واست حرفهایی رو روی کاغذ بنویسم , قراره باهات درد و دل کنم , تو دلم خیلی چیز است که نمی تونم به کسی بگم , شنیدم وقتی به کسی بگی التماس دعا , یه دینی میشه به گردنش , پس حتما باید برام دعا کنی . برادر عزیزم , خیلی دلم برایت تنگ می شود و برای تو پر می کشد . وقتی نامه های ترا می خوانم وقتی عکسهای ترا میبینم وقتی دفترچه خاطرات ترا مرور میکنم رنگ و بوی تو شهدای روستای تاریخی و شهید پرور انبوه ...
ما را در سایت شهدای روستای تاریخی و شهید پرور انبوه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 480 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 13:08